בזוקה ובמבליק / תאיר בן מויאל

מונולוג של איתי

בעקבות הסיפור "בזוקה ובמבליק"

שלום, קוראים לי איתי ואני לומד בכיתה ז'1 "בחטיבת הדר" . אני לא כול כך מצטיין בלימודים ואין לי חברים בכיתה. החבר היחיד שלי בכיתה הוא חיים. אני לא יודע למה הילדים בכיתה לא אוהבים אותי.

אולי בגלל שאני מתלבש בצורה שונה מכול ילדי הכיתה וכול הילדים קוראים לי בגלל זה "איתי המלוקק".

 למשפחה שלי יש כסף ואני מרגיש טוב עם המצב הכלכלי שלי. אני אוהב לקנות בגדים יפים ויקרים ונח לי שהעוזרת עושה לי הכל בבית.

יום אחד הורי קיבלו טלפון מהמורה שלי והיא אמרה כך :

"איתי כבר הרבה זמן לא מצליח בלימודים והציונים שלו נכשלים". הורי דיברו איתי ואמרו לי שזה בגלל שאני חבר של חיים שהוא עני, מוזנח ולכן הוא עושה בעיות. הם יותר לא מסכימים לי להיות חבר שלו.

אני נורא עצוב שהורי לא מסכימים לי להיות חבר של חיים מכיוון שחיים הוא ילד טוב, הוא לא עושה שטויות הוא מבית טוב למרות שאין לו כסף. זה לא נכון מה שההורים שלי חושבים.

 

יום אחד אני וחיים הלכנו למחבוא שלנו ואז שיחקנו שם ואז הרצפה נפלה  

ואז הם הלכו לבית חולים ואז הכיתה של איתי וחיים הגיעו והם שמחו שהם הגיעו ואז הם דברו ואז הכיתה הלכה הביתה 

השארת תגובה

מתויק תחת Uncategorized

כתיבת תגובה