מונולוג על אהוד/ שיר שיטרית

גם אהוד ברצים- מונולוג על אהוד

שלום לכולם, שמי הוא אהוד,

ואני לומד בבית ספר רכסים, תלמיד כיתה ו' ראשונה.

אני נמוך קומה רזה אך גם יש לי מגבלה מסויימת אני עיוור אני לא רואה, העיוורון שלי החל ממחלה קשה ומאז חבריי עוזרים לי מאז שהגעתי בכיתה ד' לבית הספר. הייתי תלוי הרבה בחבריי הם היו עוזרים לי בכיתה כאשר המורה אמרה לכתוב והיו מספרים לי מה היא אמרה אחר בית הספר ליוו אותי לביתי לפארק השעשועים ולעוד הרבה מקומות חבריי היו חלק גדול וחשוב בחיי המורים בבית הספר היו מתייחסים עליי בתור ילד מסכן היו מרחמים עלי שאני לא רואה וזה קצת עצבן אפילו.

עד שהחלנו את תחרויות הריצה המורה שלי לספורט עוזי צעק: "הכון אכן צא" והחלנו לרוץ רצתי מהר אך נתקלתי באבן והשתטחתי על רצפת המגרש קיבלתי מכה חזקה ונחבלתי בשפה ירד לי הרבה מאוד דם וחברי הטוב ביותר יואב שטף לי את הפנים והיה איתי ועזר לי. לאחר שנפלתי בני כיתתי התאספו סביבי והיו מבוהלים שאלו אותי הרבה שאלות עם אני בסדר או עם קרה לי משהו עד שעוזי המורה הגיע ואמר לכולם ללכת  הוא דיבר איתי ואמר לי שזה קל לבקש עזרה מאחרים ויותר קשה להיות עצמאי ולעזור לעצמי.

 אחרי שאמר זאת הבנתי הכל, עד עכשיו חבריי עזרו לי עשו בשבילי במקום שאני יעשה את מה שאני צריך וויתרתי לעצמי החלטתי שמעכשיו אני לא אוותר ואעשה לבד לא אצטרך את עזרת חבריי רק שאני ממש יהיה זקוק להם הם יעזרו לי יום למחרת  הגעתי לבית הספר עם כלב נחייה כדי שלא אהיה תלוי יותר באף אחד אך נדמה היה לחברי שאני דוחה אותם משום שכבר אינני זקוק להם כמו מקודם, ואז נוצרה ביננו מין חברות חדשה ששינתה את כל היחס פתאום הם החלו להתייחס אליי כאילו אני חבר רגיל בלי מגלות והיה לי יותר כיף ככה.

 כל החודשים האחרונים התכוננו למסיבת הסיום שלנו המסיבה הכי מושקעת ויפה ואז ביום המסיבה אמא של יואב שקיבלה את התפקיד לקנות את זרי הפרחים שכחה לקנות זר אחד הזר של עוזי מה יקרה איך היא תעלה לבמה לחלק את זרים ואז שעלינו לחלק את הזרים רק עוזי לא קיבל ואז אני אמרתי ברמקול שיש לי משהו מיוחד בשביל עוזי הכנתי לו דגם של מטוס בעזרה מחבר עוזי שמח מאוד גם אני שמחתי שגרמתי לו להתלהב הוא אמר שזה הייתה מתנה יותר טובה מזר ומאוד שמחתי וזהו זה הסיפור שלי

השארת תגובה

מתויק תחת Uncategorized

כתיבת תגובה

