בזוקה ובמבליק/ הילי זבידה

מונולוג על איתי ( במבליק) מתוך הספר " בזוקה ובמבליק"

שלום אני איתי,

אני לומד בכיתה ז' ראשונה בבית הספר " חטיבת הדר ".

עליי אם תשאלו איפה איתי הם בטח יגידו אהה  אתם מתכוונים לבמבליק שנייה אנחנו נלך לקרוא לו..

את השם הדביקו לי בשנה הזו בגלל שאני משוגע על הממתק הזה במבליק , אתם בטח מכירם אותו כאניס זה הליקריץ הזה השחור נו כן אז בכל מקרה ככה הודבק לי הכינוי " במבליק"  אבל לפני ש הדביקו לי את הכינוי הזה קראו לי " איתי המלוקק" רק בגלל שאני תמיד מתגנדר וכו' ….

רק שנתיים עברו מאז שעברתי לדירה החדשה ! יש לנו עוזרת בבית שמנקה מבשלת וכו' .. כי אני ילד צנוע אמא שלי היא מנהלת תצוגות אופנה וכו' ואבא שלי מנהל עסקים.  בשנה הזו הכרתי גם חבר חדש קוראים לו חיים אבל בכיתה קוראים לו בזוקה  בגלל שהוא לא מתלבש הכי יפה וכו' … אבל למרות הכינוי הוא לא מתייחס אליהם אולי בגלל זה התחברנו??? לא משנה בכל מקרה לפני כמה ימים חיים בא לאיי וכשהוא הלך אמא שלי אמרה לי שאנחנו לא נפגשים יותר ואמרתי לה :" למה"   ואז היא אמרה "המורה התקשרה אליי ואמרה שאתה לא מתרכז בלימודים והציונים שלך צנחו"! יום אחרי זה אמרתי את זה לחיים והוא אמר שאמא שלו שמעה וגם היא לא מסכימה להיפגש ואז אמרנו " אז איך ניפגש?" ואז הוא אמר שבונים בניין חדש מרחק כמה רחובות מהבית שלו שמה ניפגש בלי שאף אחד יידע 

השארת תגובה

מתויק תחת Uncategorized

להשאיר תגובה

