גם אהוד ברצים/ רותם משיח

מונולוג
שלום, שמי אהוד ואני תלמיד בכיתה ו'1 בבית הספר "רכסים".
החבר הכי טוב שלי הוא יואב והוא עוזר לי בכל דבר.
יום אחד, באמצע החיים התעוורתי.
בשיעור חינוך גופני רצנו ואני נפלתי, כל הילדים עמדו סביבי במעגל ועוזי המורה לחינוך גופני לא טרח לבוא ולעזור לי לקום.
עוזי אמר לי לקום ולקח אותי לשיחה בצד, למרות שלא רציתי לקום באתי אתו.
הוא אמר לי כך: "אהוד, אני קשוח אתך רק בגלל שאני רוצה שתהיה עצמאי ולא תהיה תלוי בחברים שלך, כמוני, שלמרות שרגלי נקטעה בתאונת מטוס, אני עדיין הולך ועושה דברים בעצמי".
הקשבתי לדברי עוזי, והחלטתי לבקש כלב נחייה וקיבלתי אותו וקראתי לו סער. אחרי זה, נהייתי עצמאי לגמרי.
אחרי זה רציתי ללכת לכיתה ויואב החבר הכי טוב שלי ליווה אותי.
עוזי לא מתייחס אליי יפה, הוא לא מוותר לי כי הוא חושב שאני צריך להתנהג כמו כולם והוא נותן לי את כל המשימות שנותן לתלמידים האחרים.
בסוף השנה של כיתה ו' הופענו מול הורינו. הכנתי לעוזי מטוס מעץ בגלל חלומו להיות טייס.
מנהל בית הספר עזר לי לעלות לבמה, עליתי לבמה ונתתי לעוזי את המטוס שהכנתי.
הבאתי לעוזי את המטוס בתור סמל לחלומו, ועוזי התרגש מאוד.
עכשיו אני עצמאי לגמרי!

images

השארת תגובה

מתויק תחת Uncategorized

כתיבת תגובה

