מונולוג בזוקה ובמבליק/ יואב זמיר

בעקבות הסיפור"בזוקה ומבליק"-
מונולוג של חיים
שלום קוראים לי חיים, אני לומד בחטיבת הדר בכיתה ז'.
יש לי בעיות חברתיות. כולם קוראים לי בשם גנאי- במבליק.
החבר היחיד שלי הוא איתי. נעשינו חברים ב"זכות" זה ששנינו דחויים חברתית. אני אוהב לאכול ממתקים עם החבר שלי איתי. לאבא שלי יש בשוק באסטה של ממתקים אני שמח שיש לי שוק ליד הבית.
יום אחד מנהלת בית הספר התקשרה להורים שלי ואמרה להם ,שאני לא לומד ושהציונים שלי נכשלים.
ההורים שלי אמרו לי, שזה בגלל שאני חבר של חיים והם אסרו עלי להיות  אתו. אם ההורים שלי לא יסכימו שאהיה חבר של חיים, לא אלך לבי"ס, כי הוא ההצלה שלי בכיתה.
מצאנו אתר בנייה שלא בונים בו. עשינו שם "זולה" ואז הרצפה התמוטטה ופינו אותנו לבית חולים. ההורים שלנו כעסו מאוד ואז ילדי הכיתה באו לבקר אותנו. הם שרו לנו "במבליק ובזוקה במבליק ובזוקה ובמבליק… זה היה מצחיק, גם ההורים צחקו.

השארת תגובה

מתויק תחת Uncategorized

כתיבת תגובה

