גם אהוד ברצים/ יגל פינטו

מונולוג של אהוד
שמי אהוד, אני עיוור.
התעוורתי עם השנים, אני לומד בכיתה ו'
בשיעור הספורט הריצו אותנו ונפלתי. המורה לא כל כך עזר לי אך אמר לי לבוא לדבר איתו בסוף היום וכשהגעתי לדבר איתו הוא אמר לי שגם לו יש בעיה והבעיה, שיש לו רגל תותבת, אך הוא אמר לי שיש אנשים שקל לרחם עליהם וזה לא טוב שצריך להיות תלוי בעצמך, ועוזי המורה לספורט לא מוותר לי ומתייחס אלי כילד רגיל.
החבר הכי טוב שלי הוא יואב.
לפני שקבלתי את כלב הנחייה יואב ליווה אותי לכל מקום ועזר לי.
המורים בבית הספר מתייחסים אלי בכבוד ועוזרים לי מאוד ומבינים אותי.
עכשיו שקיבלתי את כלב הנחייה אני לא צריך יותר עזרה מחברים ללכת לכל מיני מקומות אני מסתדר לבד בעזרת כלב הנחייה. נ.ב שכחתי לספר לכם כשרצתי אמרו הבנות: "מה גם אהוד ברצים".

השארת תגובה

מתויק תחת Uncategorized

להשאיר תגובה

